نصب صندوق رسیدگی و پاسخگویی به شکایات در مراکز آموزش علمی کاربردی استان چهارمحال و بختیاری

نصب صندوق رسیدگی و پاسخگویی به شکایات در مراکز آموزش علمی کاربردی استان چهارمحال و بختیاری

۰۱ بهمن ۱۳۹۶ | ۰۰:۰۰ کد : ۳۷۷۱۰ اخبار
تعداد بازدید:۲۳۴
در راستای ایجاد ارتباط مستمر و هدفمند با مدرسین، کارکنان و دانشجویان و در راستای تعامل فزون‌تر و ارتباط مستقیم مجموعه عوامل فعال در مراکز آموزش علمی کاربردی ائم از مدرسین، کارکنان و دانشجویان با ریاست دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان چهارمحال و بختیاری و همچنین رسالت و سیاست دانشگاه ، صندوق رسیدگی و پاسخگویی به شکایات به صورت هماهنگ طراحی و در کلیه مراکز نصب خواهد شد.
نصب صندوق رسیدگی و پاسخگویی به شکایات در مراکز آموزش علمی کاربردی استان چهارمحال و بختیاری

به گزارش روابط عمومی واحد استانی دانشگاه : در راستای ایجاد ارتباط مستمر و هدفمند با مدرسین، کارکنان و دانشجویان و در راستای تعامل فزون‌تر و ارتباط مستقیم مجموعه عوامل فعال در مراکز آموزش علمی کاربردی ائم از مدرسین، کارکنان و دانشجویان با ریاست دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان چهارمحال و بختیاری و همچنین رسالت و سیاست دانشگاه ، صندوق رسیدگی و پاسخگویی به شکایات به صورت هماهنگ طراحی و در کلیه مراکز نصب خواهد شد.

به همین منظور  و به صورت نمادین اولین صندوق رسیدگی و پاسخگویی به شکایات روز چهارشنبه مورخ 27/10/96 با حضور دکتر براتی رئیس واحد استانی دانشگاه ، معاونین و جمعی از همکاران در مرکز آموزش علمی کاربردی انجمن جوشکاری (علامه) نصب و رونمایی گردید. در این برنامه دکتر براتی ضمن تبیین این فعالیت ضرورت تعامل بیشتر بین اجزا و نیروها خصوصاً  دانشجویان را با واحدهای ستادی مورد تأکید قرار دادند و نصب این صندوق را به منظور بهبود ارتباط و شفاف سازی فعالیت ها و استمرار در اصلاح امور از نتایج این فعالیت برشمردند.


نظر شما :