روابط عمومی
نسترن سهرابی دهکردی
سمت : کارشناس مسئول روابط عمومی و پاسخگویی به شکایات
مدرک تحصیلی : کارشناسی ارشد علوم ارتباطات اجتماعی
شماره تماس :03832320637 داخلی 21
اهم شرح وظایف کارشناس مسئول روابط عمومی و پاسخگویی به شکایات دانشگاه :
- مطالعه و بررسی قوانین، مقررات و بخشنامهها و آئیننامههای اجرائی مربوط به رشته شغلی.
- جمع اوری آمار و اطلاعات از واحدهای تابعه و جمع بندی آن جهت ارائه گزارش به مقام مافوق.
- مشارکت در ابلاغ ضوابط و آئین نامههای اجرائی در خصوص هماهنگ نمودن امور تبلیغاتی.
- مشارکت در تهیه نشریات تبلیغاتی، فنی و بولتنهای خبری داخلی.
- مشارکت در نظارت بر رعایت دقیق موازین و ضوابط تبلیغاتی در واحدهای تابعه.
- انجام امورتبلیغاتی مربوط به برگزاری جشنها، کنگرهها، برنامهها و همایشهای علمی و اجرائی.
- مشارکت در انجام امور تبلیغاتی، انتشاراتی، رسانهای و تشریفاتی.
- مشارکت در انجام امور مطبوعاتی و سمعی و بصری براساس برنامههای مصوب دانشگاه.
- ایجاد ارتباط موثر با خبرگزاری ها ، خبرنگاران و واحدهای روابط عمومی سایر نهادها و سازمانها.
- برنامه ریزی جهت دایر کردن اتاق اطلاعات برای راهنمائی و پاسخگویی به پرسش های ارباب رجوع
- مشارکت در تهیه تقویم دانشگاهی براساس رویدادهای مهم ملی، مذهبی و بومی.
- مشارکت در نظر سنجی و انعکاس افکار عمومی جهت بهرهبرداریهای لازم دانشگاه.
- هماهنگی و اقدامات لازم جهت تهیه و ضبط برنامههای رادیویی، تلوزیونی و مطبوعاتی.
- مشارکت در انجام امور مطبوعاتی و سمعی و بصری مربوط به برنامههای مصوب دانشگاه.
- تنظیم برنامه مصاحبه با مطبوعات و رسانههای گروهی
- اطلاع رسانی اخبار ، رویدادها و وقایع دانشگاه
- درج اخبارروزانه بر روی پرتال دانشگاه و بروزرسانی اخبار و اطلاعیه ها در پرتال
- جمع بندی گزارش عملکرد سازمان به صورت سه ماهه و ارجاع به سازمان مرکزی
- دریافت عرایض، مکاتبات و شکایات مردمی و ارجاع آن به مراجع و واحدهای ذیربط.
- شرکت فعال در دورههای کارآموزی، مهارتی و اموزشی در جهت ارتقاء معلومات و توانمندیهای شغلی و بکارگیری نتایج آن در انجام وظایف محوله.
- انجام سایر امور مربوط و بر طبق و با دستور مقام مافوق.