بازدید دانش‌آموزان هنرستان فنی و حرفه‌ای دخترانه ستایش فرخ‌شهر از مرکز آموزش علمی کاربردی تعاونی پیام شهرکرد

بازدید دانش‌آموزان هنرستان فنی و حرفه‌ای دخترانه ستایش فرخ‌شهر از مرکز آموزش علمی کاربردی تعاونی پیام شهرکرد

۲۸ آذر ۱۳۹۷ | ۰۰:۰۰ کد : ۴۱۶۰۳ اخبار
تعداد بازدید:۹۹۱
در راستای سلسله بازدیدهای دانش‌آموزان مدارس استان از مراکز آموزش علمی-کاربردی در هفته پژوهش ، دانش‌آموزان هنرستان فنی و حرفه‌ای دخترانه ستایش فرخ‌شهر روز سه‌شنبه مورخ ۲۷/۰۹/۱۳۹۷ از مرکز آموزش علمی کاربردی تعاونی پیام شهرکرد بازدید کردند.
بازدید دانش‌آموزان هنرستان فنی و حرفه‌ای دخترانه ستایش فرخ‌شهر  از مرکز آموزش علمی کاربردی تعاونی پیام شهرکرد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علمی کاربردی استان چهارمحال و بختیاری : در راستای سلسله بازدیدهای دانش‌آموزان مدارس استان از مراکز آموزش علمی-کاربردی در هفته پژوهش  ، دانش‌آموزان هنرستان فنی و حرفه‌ای دخترانه ستایش فرخ‌شهر روز  سه‌شنبه مورخ 27/09/1397 از مرکز آموزش علمی کاربردی تعاونی پیام شهرکرد   بازدید کردند.

در ابتدای بازدید به دلیل جمعیت بازدیدکنندگان، دانش‌آموزان به دو گروه تقسیم‌بندی شدند. در ادامه مهندس بهزاد فتحی‌پور رئیس مرکز آموزش علمی-کاربردی تعاونی پیام شهرکرد و  مهندس ایمان اسدی فارسانی مدیر دانشجویی-فرهنگی مرکز آموزش علمی کاربردی تعاونی پیام شهرکرد ضمن عرض خیرمقدم توضیحات کاملی درخصوص اهداف تشکیل دانشگاه جامع علمی-کاربردی و نیز نظام آموزشی مهارتی و جایگاه آن در آموزش عالی کشور ارائه داد. در ادامه گزارشی از فعالیتها و رشته‌های موجود مرکز و نیز نحوه ثبت نام و شرایط ادامه تحصیل در مراکز آموزش علمی-کاربردی و چگونگی استفاده از تسهیلات رفاهی تقدیم گردید. بعد از آن دانش‌آموزان از آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌های مرکز و خط تولید شرکت آرشین نگار چوب زاگرس فعال در زمینه تولید پوشش PLS چوب و چاپ بر روی MDF بازدید کردند. در این بازدید آقای سید جلال حسینیان مدیرعامل مجموعه تعاونی پیام شهرکرد، توضیحاتی درخصوص مراحل تولید به دانش‌آموزان ارائه نمود. در این بازدید دانش‌آموزان کلیه مراحل طراحی، چاپ طرح، فرآیند پاشش محلول PLS توسط ربات مخصوص بر روی سطح چوب، انتقال طرحهای انتخابی چاپ شده بر روی چوب توسط دستگاه پرس حرارتی  و همچنین نحوه چاپ بر روی پارچه را از نزدیک مشاهده نموده و به سؤالات ایشان پاسخ داده شد.


نظر شما :