جلسه شورای هم اندیشی و تعامل روسای مراکز آموزش علمی کاربردی استان چهارمحال و بختیاری ویژه تبلیغات پذیرش مهرماه ۱۴۰۱ برگزار شد

۲۵ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۳:۱۸ کد : ۶۱۵۹۰ اخبار
تعداد بازدید:۲۰۹
جلسه شورای هم اندیشی  و تعامل روسای مراکز آموزش علمی کاربردی استان چهارمحال و بختیاری  ویژه تبلیغات پذیرش مهرماه ۱۴۰۱ برگزار شد

جلسه شورای هم اندیشی  و تعامل روسای مراکز آموزش علمی کاربردی استان چهارمحال و بختیاری به همراه مسئولین روابط عمومی مراکزبا هدف جذب حداکثری دانشجو در پذیرش مهرماه 1401  برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان چهارمحال و بختیاری ، با توجه به نزدیک شدن به شروع پذیرش دوره های کارشناسی مهرماه 1401 دانشگاه جامع علمی کاربردی ، جلسه شورای هم اندیشی و تعامل روسای مراکز آموزش علمی کاربردی استان  با حضور دکتر بهروز شایق رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان، روسای مراکز آموزش علمی کاربردی ، همکاران واحد استانی و کارشناسان روابط عمومی مراکز با هدف بحث و تبادل نظر پیرامون تبلیغات پذیرش و برنامه ریزی جهت  جذب حداکثری دانشجو ، در محل سالن اجتماعات واحد استانی دانشگاه برگزار شد.

در این جلسه دکتر شایق ضمن خیرمقدم به تبیین اهداف برگزاری جلسه پرداخت.

وی با  بیان اینکه تبلیغات پذیرش دانشجو باید در راستای اهداف والای دانشگاه باشد گفت: مراکز آموزشی در امر تبلیغات باید به موضوع شغل محوری بودن رشته ها تاکید ویژه داشته باشند.

شایق ضمن تاکید بر انجام صحیح و درست تبلیغات پذیرش دانشجو گفت: انتظار می رود مراکز آموزشی در تبلیغات و معرفی دانشگاه به صورت هدفمند و برنامه ریزی شده اقدام نمایند.

سهرابی مسئول روابط عمومی دانشگاه علمی کاربردی استان با اشاره به مصوبات برگزاری چهارمین نشست مسئولان روابط عمومی واحدهای استانی دانشگاه جامع علمی کاربردی در روز دوشنبه 23 خردادماه در خصوص اقدامات تبلیغی و رعایت دستورالعمل های اجرایی گفت: یکی از اصلی ترین وظایف مسئولین روابط عمومی در مراکز آموزشی بروز رسانی اطلاعات و آمار در وب سایت مراکز آموزشی است.

وی افزود: بروز بودن سایت های اطلاع رسانی و فضای مجازی در اختیار مراکز آموزشی، باعث جلوگیری از هدر رفت هزینه ها در اطلاع رسانی و همچنین رضایت بیشتر مخاطبین دانشگاه می شود.

ایشان با اشاره به تاریخ اعلامی پذیرش دانشجو در مقاطع کاردانی و کارشناسی از سوی دانشگاه  و نزدیکی زمان ثبت نام از مراکز آموزش علمی کاربردی استان خواست ، ضمن توجه به اصول و استانداردهای  تبلیغی ،  هر چه سریعتر نسبت به طراحی و تهیه پوستر ، تیزر ، کلیپ و  ویژه نامه های معرفی مراکز و رشته های موجود اهتمام ورزند.

در ادامه جلسه هر یک از اعضای حاضر نظرات و پیشنهادات خود را در زمینه تبلیغات بیان نمودند در پایان با توجه به موارد و مباحث مطرح شده، راه کارهای تبلیغاتی کوتاه مدت بیان و تصمیمات مقتضی اتخاذ شد.


نظر شما :